Популярне

Як за $200 «зняти» медіа-шлюху

Близько трьох десятків українських медіа видалили на своїх ресурсах повідомлення про ДТП, яке відбулося 23 серпня за участі «слуги народу» Олександра Трухіна. Про ціну питання розповів блогер Пероксид.

Зокрема, йдеться про наступні видання:

Телеграф, Гордон, Комсомольская правда в Украине, Фраза, Аргумент, NewsWeek, Вести-UA, Bigmir, Українські новини, Голос. UA, Главк, Резонанс, Судебно-юридическая газета

Шеф-редакторка IA «Центр новин» Ольга Витак так само повідомила, що їй на пошту прийшли «листи щастя», в яких «на комерційній основі» пропонується видалити матеріал про ДТП за участю нардепа Олександра Трухіна.

На що Ольга Витак відреагувала ось так: «От думаю, чи це вже тиск на незалежні ЗМІ? Давайте як колись козаки – султану, напишемо разом листа Трухіну».